On-line marketing

SEO

SEO. Pro spoustu lidí velká neznámá. Pro jiné zase koníček nebo obživa. Pro spoustu firem způsob, jak zvýšit návštěvnost svých webových stránek nebo zisky z podnikání online.

Co je to SEO?

SEO, z anglického názvu Search Engine Optimization, nebo chcete-li optimalizace pro vyhledávače, zní pro spoutu lidí opravdu jako sci-fi. Princip optimalizace pro vyhledávače ale ve skutečnosti není tak složité pochopit, jak by se mohlo zdát.

Složitější je na něm pracovat a připravit veškeré potřebné podklady a následně vyhodnotit úspěšnost veškeré této práce. Jelikož je potřeba, aby měl klient představu o tom, co to vlastně to SEO je, co to obnáší a jaký to pro něj naopak bude mít přínos, pokusím se to tady lépe a podrobněji pro lepší představu vysvětlit.

Lepší a výstižnější název pro SEO, jak pravil jeden z našich předních odborníků v tomto oboru, je spíše optimalizace pro lidi, než pro vyhledávače, protože informace hledají lidé, nikoliv vyhledávače jako Google, Seznam, Bing a další. Vyhledávače se jen snaží najít a uložit si informace o veškerém obsahu, který mohou lidé v budoucnu hledat.

Přečtete si také, jaký je vlastně princip SEO a jak optimalizace pro vyhledávače funguje.