Reklamní kampaně PPC

Prostřednictvím reklamních kampaní PPC vám zvýšíme nejen návštěvnost, ale především prodeje a zisky z prodeje vašeho zboží nebo služeb. Výhodou reklamních kampaní PPC je možnost jejich přesného zacílení a měření jejich výkonu. Reklamní kampaně PPC spravujeme především v sítích Google (AdSense), Seznam (Sklik) a Facebook.

 

Co je to PPC a jak funguje?

Zkratka PPC pochází z anglického výrazu pay-per-click, což doslovně přeloženo znamená platba za proklik. V praxi to znamená, že klient neplatí za zobrazení reklamy, ale jen pokud na ni uživatel klikne a přijde tak prostřednictvím této reklamy na jeho stránky. Jednotlivá klíčová slova a výrazy mají nastavenou hodnotu za proklik na základě zájmu o toto konkrétní klíčové slovo či výraz. Z tohoto důvodu se ceny za proklik pohybují v cenách od 1 Kč až do řádově stokorun. Pro většinu klíčových slov si klienti vystačí s částkami mezi 5-25 korunami. U finančních a jiných komerčních služeb pak mohou ceny prokliku vyšplhat i na 150 Kč za jeden proklik.

Jak spuštění PPC kampaní probíhá?

  • V první řadě je potřeba, abychom zjistili přesně Vaše potřeby, cílovou skupinu a Váš plánovaný rozpočet.
  • Na základě toho provedeme průzkum konkurence, odhady cen.
  • Společně stanovíme strategii reklamy.
  • Připravíme kompletní návrh reklamy včetně inzerátů a všech klíčových slov.
  • Provedeme analýzu cílových stránek na vašem webu.
  • Po Vašem schválení bude reklama nahrána do systémů (Google / Seznam / Facebook).
  • Po spuštění budeme reklamu aktivně optimalizovat na základě jejího výkonu.
  • Pravidelně od nás dostanete report, ze kterého uvidíte, kolik vás reklama stála a co vám přinesla – buď elektronicky a nebo můžeme výkon kampaně probrat podrobně při osobním jednání.

PPC reklama ve vyhledávání je vhodná pro drtivou většinu internetových projektů, ve vaší marketingové strategii by chybět neměla!